Algunas frases interesantes sobre la importancia de una buena presentación, recopiladas del artículo Diseño, café y presentaciones.
“Saber expresar una idea es tan importante como la idea misma” – Aristóteles
No es (sólo) vender un producto, es vender una experiencia que transmita emociones.
La presentación cambia la percepción del contenido.
El diseño también comunica.
Somos más receptivos a mensajes bien diseñados.
El atractivo visual de una presentación influye poderosamente en su capacidad persuasiva.
(Pero) sin un contenido sólido (sin un buen producto), no hay presentación.
Si tu idea es mala, si tu contenido no merece la pena, entonces no hay presentación que valga ni pirotecnias multimedia que lo disimulen.
Si tu idea es buena, la presentación importa. Porque “puede darle asas a tus ideas para que otras personas puedan agarrarlas y hacerlas suyas” – Chris Brogan
——————————————————————————————————————
Interesgarriak iruditu zaizkigun esaldi batzuk, aurkezpenaren garrantziaren inguruan, Diseño, café y presentaciones artikuluan irakurriak.
“Ideia bat adierazten jakitea ideia bera bezain garrantzitsua da” – Aristotele
Ez da (soilik) produktua saltzea, da saltzea emozioak transmitituko dituen bizipen bat.
Aurkezpenak edukia ulertzeko modua aldatzen du.
Diseinuak ere komunikatu egiten du.
Harberagoak gara ondo diseinatutako mezuen aurrean.
Aurkezpen baten erakargarritasun bisualak eragin izugarria du persuasiorako ahalmenean.
[Baina] eduki sendo bat barik [produktu on bat eduki ezean], ez dago aurkezpenik.
Zure ideia txarra bada, zure edukiak ez badu merezi, orduan aurkezpenak ez du ezertarako balio, su-artifizial multimediek ere ezingo dute disimulatuko.
Zre ideia ona bada, aurkezpenak badu garrantzia. Zeren, “heldulekuak eman ahal dizkie zure ideiei, beste pertsona batzuek heldu eta bere egin ahal izateko” – Chris Brogan
Share your thoughts
No Comments