Bezeroei eskaintzen dieguna geuretzat hartuz, gure marka aztertu eta datozen urteei begirako estrategia berritu dugu lanurte honetan zehar.
On-line galdetegiaren bitartez hainbat bezeroren iritziak jaso ondoren, agentziako langileekin talde-eztabaidak eta markagintzan aditu diren kolaboratzaileekin sakoneko elkarrizketak egin ditugu; baita merkatuaren eta lehiakideen azterketa ere.
Hemezortzi urte bete ditugu ekainean, eta heldutasunera heldu garela esateko moduan gaude. Hamarkada hasieran krisiak gogor jo zuen komunikazio arloan ere, eta ez dira gutxi urteotan itxi egin behar izan duten agentziak. Di-dak ere testuinguru profesional berrietara egokitu behar izan du. Hala ere, norabide estrategikoari eutsi egin diogu, eta gure poza agertu nahi dugu.
Urteotako bezeroekin egindako lanei esker, duela bost urte ezarritako helburua lortu dugu: zerbitzu osoko euskal markagintza agentzia izatea. Gaur egun, marka estrategia, on eta off markagintza eta komunikazio kanpaina zerbitzuak eskaintzen dizkiegu gizarte zein administrazio erakundeei, zerbitzu zein industria enpresei eta euskal marka komertzialei.
Datozen urteetan ere, egitasmo bakoitzaren premiak zehaztea izango da gure abiapuntua, marka bakoitzaren beharrei erantzuteko lan-talderik onena osatzen jarraitzeko, agentzian egunero dihardugun lankideak eta aditu kolaboratzaileak bilduz.
Share your thoughts
No Comments